چهارسوی تبلیغات
این برنامه را نصب کن !

لوگو یا آرم تجاری چیست

 
 
آرم یا نشان تجاری را لوگو گویند.یکی از عناصری که سبب برندینگ شدن کسب و کار شما می شود داشتن لوگویی درخور نام و فعالیت شرکت می باشد.لازم به ذکر است که بدانید صرفا هر لوگویی نمی تواند به موفقیت دست یابد و در پس طراحی هر لوگویی باید معنا و مفهوم فعالیت شرکت در نظر گرفته شود.یک لوگوی کارآمد و حرفه ای به لوگویی اطلاق می شود که در ذهن مخاطب همیشه مانا و ماندگار باقی بماند و مخاطب را به سمت خود جذب نماید.چنانچه لوگوی شرکتی از طراحی و کیفیت پایینی برخوردار باشد برای آن شرکت و آن حرفه امتیاز منفی به شمار می رود و حس اعتماد را از مشتری سلب می نماید.
 
 لوگو یا آرم ها نمادهایی می باشند  که اغلب با تصویر و نوشته یا ترکیب هردو طراحی شده اند .نکته قابل توجه این است که بدانید یک آرم یا لوگوی مناسب ستون و عنصر اصلی برند سازی شماست.به عبارت دیگر باید گفت لوگو یا آرم،شناسنامه ی کاری شما به حساب می آید و بدون اینکه نیاز باشد توضیحی در رابطه با حوزه ی فعالیت شرکت خود شرح دهید،مخاطب تنها با دیدن آرم شرکت شما یا همان لوگو به راحتی می تواند به  حوزه ی فعالیت شما پی ببرد و به اطلاعات طلایی و کلیدی خود دست یابد.
 
آرم یک طراحی فوق بصری می باشد که از حوزه ی توجه بالایی برخوردار می باشد،بعد از شنیدن نام تجاری یک شرکت،دومین عنصری که مخاطب را شدیدا به سمت خود می کشاند،تصویر بصری آرم شرکت می باشد که از درجه ی اهمیت بالایی برخوردار می باشد.یک آرم یا نشان تجاری مرغوب سبب می شود که از دیگر رقبای خود متمایز گردید و به برند تبدیل شوید.به عبارتی دیگر می توان گفت که آرم تجاری،شرکت  شما را به صورت اختصاصی علامت گذاری می نماید.
 
یکی از راه های برند سازی موفق در زمینه ی طراحی لوگوی تجاری این است که قبل از سفارش لوگو،درباره ی آرم تجاری رقبای خود تحقیق نمایید تا شما در پله ی بالاتری در زمینه ی انتخاب و طراحی لوگو قرارگیرید.
 
تصویر انتخابی برای طراحی لوگو باید برای مخاطب بسیار جذاب و تاثیر پذیر باشد،برای مثال:قلبی که بر روی کتب عاشقانه به کار می رود بسیار در جذب مخاطب تاثیرگذار است.
تعریف بسیار درست و دقیق از طراحی یک لوگوی موفق یعنی برندشدن و بالارفتن از نردبان رقبا.
 
یک نکته ی قابل توجه در زمینه ی انتخاب لوگوی مناسب این است که به مخاطب یادآوری می نماید که شما همیشه در اوج اقتدار قرار دارید و وجود خارجی دارید و در ذهن او باقی می مانید و حس امنیت مخاطب را برای همیشه خریداری می نمایید.نام و آرم تجاری هویت و هستی برند شما را تشکیل می دهد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

تنظیمات
مطالب مرتبط

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
نام کاربری :

پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :
1 + 6 = ?

ورود

ثبت نام