چهارسوی تبلیغات
این برنامه را نصب کن !

برندینگ چیست

 
نام تجاری چیست و چرا مهم است؟
مارک ، شیوه ای  است که در آن یک شرکت نام یا طرحی را ایجاد می کند که قابلیت اختصاص دادن به شرکت را دارا می باشد. مارک تجاری به این دلیل از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که باعث ایجاد تأثیرات به سزایی در ذهن در مصرف کنندگان می شود .
 
 نام تجاری در زمینه های مختلفی از جمله خدمات به مشتری ها،تبلیغات،کالای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند.
 یکی از مهمترین دارایی باارزش یک شرکت انتخاب نام درست برای آن شرکت می باشد.چنانچه یک شرکت از نام نیکو و پسندیده و با معنایی استفاده نماید،به راحتی می تواند در اذهان عمومی باقی بماند.
 
یادمان باشد کپی برداری برای انتخاب نام شرکت کار پسندیده ای نمی باشد و از قدرت برندینگ شدن شرکت می کاهد.هرچقدر که در انتخاب نام تجاری شرکت از ایده های ناب و تک استفاده شود،مسیر برندینگ شدن به قله موفقیت نزدیکتر می گردد.یکی از راه هایی که سبب برند شدن می شود،انجام تبلیغات درست در پس آن برندینگ می باشد.
 
 
چنانچه تبلیغات در خور شرکت و نام تجاری آن نباشد،نظر مشتری و مخاطب را به خود جلب نمی کند و قدرت جاذبه ی خود را از دست می دهد.در حال حاضر برندینگ کردن یکی از عناصرمهم توسعه مشاغل و کسب‌وکارها می باشد.
 
معنای لغوی برندینگ یعنی تمام ویژگی هایی که یک شرکت یا شغل را از شرکت یا شغل دیگر متمایز می سازد و آن را برجسته می نماید.
 
 
 

تنظیمات
این پرونده را به اشتراک بگذارید :
Facebook Twitter Google LinkedIn
مطالب مرتبط

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
نام کاربری :

پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :
1 + 3 = ?

ورود

ثبت نام