چهارسوی تبلیغات
این برنامه را نصب کن !

این هفته هوا 12 درجه گرم می‌شود، هفته بعد 15 درجه سرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،‌ عبدالرضا امیدوار شهری با اشاره به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی افزود:
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،‌ عبدالرضا امیدوار شهری با اشاره به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی افزود: بر این اساس طی روزهای چهارشنبه تا جمعه به سبب وزش باد گرم در سواحل دریای خزر، دمای هوا در نیمه شمالی کشور افزایش می‌یابد. طی این مدت در استانهای اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال استانهای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی دمای هوا بین 6 تا 12 درجه افزایش خواهد یافت.
 
او افزود: در روز شنبه با نفوذ توده هوای سرد و شروع بارش در شمال غرب و سواحل دریای خزر، دمای هوا در سطح کشور کاهش می‌یابد که در این مدت کاهش دما در نوار شمالی بین 8 تا 15 درجه، ‌در نوار مرکزی بین 5 تا 10 درجه و در نوار جنوبی بین 2 تا 5 درجه پیش‌بینی می‌شود. شایان ذکر است که هوای سرد تا روز سه‌شنبه در سطح کشور ماندگار خواهد بود.
 
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی همچنین طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در سواحل غربی دریای خزر ابرناکی و بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود که از سه شنبه بعد از ظهر به تدریج آسمان در این مناطق صاف خواهد شد.
 
وی با اشاره به این که از روز چهارشنبه تا پایان هفته روند افزایش نسبی دما در سطح کشور بویژه در نوار شمالی رخ خواهد داد، خاطرنشان کرد: در روز شنبه با نفوذ توده هوای سرد و شروع بارش در شمال غرب و سواحل دریای خزر، دمای هوا در سطح کشور کاهش می‌یابد.
 
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران هم اشاره کرد و گفت: بر این اساس آسمان تهران در روز سه‌شنبه صاف گاهی با وزش باد خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به 19 و 30 درجه
 
سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز چهارشنبه نیز آسمان پایتخت صاف گاهی با وزش خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به 20 و 31 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید
مطالب مرتبط
    تنظیمات
    این پرونده را به اشتراک بگذارید :
    Facebook Twitter Google LinkedIn

    یادداشت کاربران
    درج یک یادداشت :
    نام کاربری :

    پست الکترونیکی :
    وب :
    یادداشت :
    کد امنیتی :
    2 + 4 = ?

    ورود

    ثبت نام