چهارسوی تبلیغات
این برنامه را نصب کن !

تکاپوی بانک مسکن برای انحصار وام مسکن

 

بانک مسکن بسته‌ای پیشنهادی را آماده برای تقدیم دولت کرده است تا بر اساس آن وزارت راه و شهرسازی را از شکستن انحصار پرداخت تسهیلات مسکن منصرف کند.ظاهرا در این بسته پیشنهادی روش‌های مختلفی برای افزایش سقف وام و رونق بازار مسکن پیش‌بینی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر پس از اینکه عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی بر این نکته تاکید کرد که قصد دارد انحصار بانک مسکن در پرداخت تسهیلات مسکن را بشکند، مسوولان رده بالای بانک مسکن را به واکنش وا داشت.

بنابراین گزارش، مسوولان رده بالای بانک مسکن طی چند روز گذشته بسته‌ای را آماده کرده‌اند که در آن، موضوع افزایش سقف وام مسکن نیز مطرح شده است.



در این بسته پیشنهادی روش‌های مختلفی برای افزایش سقف وام و رونق بازار مسکن پیش‌بینی شده است، تا بتوانند به این شکل این انحصار را همچنان در اختیار خود نگه دارند.

این روزها بحث افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن که در حال حاضر 20 میلیون تومان است، مطرح شده و به نظر می‌رسد، بانک مسکن گزینه ها و روش های متعددی را برای ترغیب بانک مرکزی برای پذیرش پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن مطرح کرده است.

گفته می شود، بانک مسکن قصد دارد سقف وام مسکن را به همراه روش های گوناگون به گونه ای افزایش دهد که شوک قیمتی به بازار وارد نشود.

تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی خرید مسکن در قبال سپرده‌گذاری و امتیازبندی زمان انتظار است، به گونه‌ای که حداقل ۶ ماه انتظار لازم است و به ازای هر ۶ ماه یک برابر سپرده مشتری تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیون تومان برای خرید مسکن پرداخت می‌شود

منبع:شبکه  خبر.


تنظیمات
مطالب مرتبط

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
نام کاربری :

پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :
5 + 8 = ?

ورود

ثبت نام