چهارسوی تبلیغات
این برنامه را نصب کن !

قطع ارتباط ایران با کشورهای میزبان منافقین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به این که تخلیه پادگان اشرف با فشار و اصرار مردم عراق بود، تصریح کرد: ایران با کشوری که میزبان منافقین باشد، قطع ارتباط می‌کند، چندی پیش با تلاش آمریکا دویست عضو گروهک منافقین به آلبانی فرستاده شدند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به این که تخلیه پادگان اشرف با فشار و اصرار مردم عراق بود، تصریح کرد: ایران با کشوری که میزبان منافقین باشد، قطع ارتباط می‌کند، چندی پیش با تلاش آمریکا دویست عضو گروهک منافقین به آلبانی فرستاده شدند.

به گزارش سرویس وبگردی پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمد حسن آصفری با اشاره به تخلیه کامل اردوگاه اشرف گفت: گروهک منافقین دیگر تشکیلات و جایگاهی ندارند و مردم به خوبی ماهیت این گروهک تروریستی را شناخته‌اند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: اعضای فعلی این گروهک افرادی با سنین بالا و از به تعبیری فاقد انجام هر کاری هستند و توانایی انجام هیچ کاری را ندارند.

آصفری تصریح کرد: ملت ایران و عراق شاهد جنایات گسترده این گروه در طول سه دهه گذشته بوده‌اند و بعد از دفاع مقدس، منافقین در عراق کمک شایانی را به صدام کردند.

وی ادامه داد: زمین‌هایی که در اردوگاه اشرف در اختیار منافقین بود متعلق به روستاهای اطراف بود و با وجود اینکه مردم چندین بار در تجمع اطراف این کمپ خواهان تخلیه آن شده بودند و دولت عراق نیز در مصوبه‌ای دستور تخلیه آن را داده بود، به علت حمایت آمریکا، عناصر این گروهک در این اردوگاه حضور داشتند.

آصفری تخلیه این اردوگاه با فشار و اصرار مردم عراق را آخرین میخ بر تابوت گروهک منافقین توصیف و تصریح کرد: در حال حاضر پایگاه به صورت صددرصدی تخلیه شده است و عناصر سالخورده این گروهک به جایگاه دیگری منتقل شده‌اند.

وی افزود: این افراد و عناصر در حال حاضر منتظرند، معجزه‌ای شود و کشوری آن‌ها را بپذیرد که بدون شک هیچ کشوری حاضر به پذیرش این گروهک جنایتکار نیست. آصفری با تاکید بر این که هیچ کشوری نباید به عناصر سرگردان کنونی سازمان منافقین پناه دهد، گفت: بدون شک هر کشوری که به منافقین سکنی دهد مورد گلایه جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و ایران ارتباط خود را با آن کشور قطع می‌کند. وی ادامه داد: اعضای این سازمان دیگر جایگاهی در دنیا ندارند و این گروهک به زباله دان تاریخ پیوسته است. آصفری با اشاره به جنایات این گروهک تاکید کرد: افرادی که دستشان به خون بسیاری از ایرانیان به ویژه شهید لاجوردی و صیاد شیرازی آلوده بود توسط مردم عراق از کمپ بیرون و به سزای اعمال خود رسیدند. این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: انتشار اسناد درون پایگاه اشرف، اگر چه با توجه به اشراف اطلاعاتی ایران برای ما بی‌ارزش است اما ماهیت پلید این گروهک تروریستی را نشان می‌دهد.

با تلاش امریکا دویست نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین به آلبانی فرستاده شدند.

پنتاگون و سیا از اعضای این گروهک برای عملیات ترور و خرابکاری های کثیف استفاده می کنند و به نظر می رسد این دویست نفر از این پس در منطقه بالکان به کار گرفته شوند

منبع:شبکه خبر.

مطالب مرتبط
    تنظیمات
    این پرونده را به اشتراک بگذارید :
    Facebook Twitter Google LinkedIn
    برچسب ها

    یادداشت کاربران
    درج یک یادداشت :
    نام کاربری :

    پست الکترونیکی :
    وب :
    یادداشت :
    کد امنیتی :
    3 + 8 = ?

    ورود

    ثبت نام