چهارسوی تبلیغات
این برنامه را نصب کن !

جزئیات تحویل سبد کالای کارمندان

 

 روند تحویل سبد کالایی به اتحادیه فرهنگیان و کارکنان دولت ادامه دارد و تاکنون 50 درصد از کالاها تحویل اتحادیه‌ها داده شده است.
 
علی پورکاوه، مدیر کل تامین و توزیع کالای وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت توزیع سبد کالایی به کارمندان و کارگران بیان کرد: تاکنون بیش از 50 درصد از سبد کالایی تحویل اتحادیه‌ها شده است و این روند همچنان ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: سبد کالاهایی که تاکنون تحویل اتحادیه‌ها شده متعلق به کارگران بوده و تاکنون به دلیل عدم تقاضای اتحادیه های کارگری کالایی به آن‌ها اختصاص داده نشده است.
 
پورکاوه خاطرنشان کرد: اتحادیه فرهنگیان و کارکنان دولت در مقابل وجهی که برای دریافت سبدهای کالایی به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها پرداخت می کنند کالا دریافت کرده و خود اتحادیه‌ها وظیفه توزیع کالاها را برعهده دارند.
 
پیش از این حسن رادمرد، معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت ازاختصاص سبد کالایی به کارمندان دولت، فرهنگیان و نیروهای مسلح خبر داده و گفته بود که در این سبد کالایی 10 کیلو برنج، پنج کیلو شکر، پنج کیلو گوشت قرمز، پنج بطری 900 گرمی روغن و درصورت تقاضا پنج کیلو گوشت مرغ عرضه می‌شود.
 
به گفته وی این سبد کالایی با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان در نظر گرفته شده و قیمت این اقلام تا 20 درصد زیر قیمت تمام شده و قیمت بازار است. 
منبع:www.shahrekhabar.com

تنظیمات
این پرونده را به اشتراک بگذارید :
Facebook Twitter Google LinkedIn
مطالب مرتبط

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
نام کاربری :

پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :
7 + 5 = ?

ورود

ثبت نام