چهارسوی تبلیغات
این برنامه را نصب کن !

جدایی از پرسپولیس بزرگترین اشتباه زندگیم بود

 

مدافع اسبق پرسپولیس با بیان اینکه جدایی از پرسپولیس بزرگترین اشتباه زندگیم بود، گفت: اگر با یک تصمیم اشتباه از این تیم جدا نمی‌شدم سرنوشتی بهتر از این داشتم.
نبی‌الله باقری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در حاشیه تمرین تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهار کرد: جدا شدن من از پرسپولیس قسمت و تقدیر نبود بلکه حاصل اشتباهی بود که در آن زمان از خودم سر زد.
 
مدافع اسبق سرخپوشان تهرانی که در فصل جاری فوتبال دسته اول کشور در تیم نفت و گاز گچساران توپ خواهد زد با بیان اینکه به عشق هواداران پرسپولیس زندگی می‌کنم، خاطرنشان کرد: روز و لحظه و ساعتی نیست که به اشتباه خود در جدایی از این تیم فکر نکنم و افکارم همواره معطوف به آن اشتباه در تصمیم‌گیری است.
 
بازیکن کنونی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ادامه داد: هواداران پرسپولیس به من لطف دارند و اکنون هنوز به فکر این موضوع هستم که چرا در تصمیمی اشتباه در اوج فوتبال خود در این تیم بزرگ به مس کرمان پیوستم و فوتبال من از همان جا رو به افول رفت.
 
باقری‌ها به حضور فصل گذشته خود در تیم فوتبال نفت آبادان هم اشاره کرد و گفت: حیف از این تیم ریشه‌دار که گرفتار حاشیه شده است.
 
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال نفت آبادان، بزرگترین مشکل این تیم را در تغییرات مدیریتی پی در پی دانست و گفت: تیمی که در یک فصل چهار مدیرعامل به خود می‌بیند معلوم است که چه وضعیتی خواهد داشت.
 
وی یکی دیگر از مشکلات این تیم را مربوط به برخی افراد دانست که خود را هوادار معرفی می‌کنند و افزود: این عده که هیچ‌گاه دلشان به حال فوتبال آبادان و تیم نفت نمی‌سوزد به نام هوادار به تیم ضربه می‌زنند و در هر کاری دخالت می‌کنند.
 
باقری‌ها یکی دیگر از اشتباهات خود را حضور در این تیم دانست و گفت: واقعا یک تیم بزرگ با هوادارانی فهیم که فوتبال را با همه وجود می‌فهمند نباید گرفتار چنین حواشی شود که امروز وضعیتی این‌گونه داشته باشد.
 
بازیکن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از رضایت خود برای حضور در تیم گچسارانی نفت و گاز گفت و افزود: آن‌چه که در این مدت شنیده و احساس کرده‌ام وجود هوادارانی خونگرم و پرشور در کنار تیم نفت و گاز است.
 
وی یکی از مشکلات احتمالی این تیم در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال کشور را نوپا بودن آن دانست و گفت: همه باید به تیم نفت کمک کنند تا بتواند از مسابقات سنگین فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال سربلند بیرون بیاید.
 
باقری‌ها در این گفت‌وگو باز هم از پرسپولیس و اشتباهات خود یاد کرد و گفت: حتم دارم که تیم امسال پرسپولیس با دایی در فوتبال ایران بزرگی خواهد کرد.
 
وی علی دایی را مرد میدان و جنگیدن با مشکلات دانست و گفت: برای هر بازیکنی مایه افتخار است که در تیمی با هدایت و مربیگری علی دایی بازی کند.
 
باقری‌ها در پاسخ به این سؤال که آیا توانایی برگشت به تیم پر هوادار تهرانی را داری یا نه، تصریح کرد: برگشتن بازیکنان به ترکیب چنین تیم‌هایی سخت خواهد بود اما من هم به عنوان کسی که عشق این تیم را در دل دارم تلاش خواهم کرد تا در صورت امکان روزی به تیم محبوب خود باز گردم.
منبع:www.shahrekhabar.com

تنظیمات
این پرونده را به اشتراک بگذارید :
Facebook Twitter Google LinkedIn
مطالب مرتبط

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
نام کاربری :

پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :
7 + 2 = ?

ورود

ثبت نام