آگهی 0 ستاره
دوره آموزشی مديريت شکايات مشتري بر مبنای استاندارد بین المللی رضایت مشتری ISO10002: 2014
- چهارسوی تبلیغات
-
سایر
-
آموزش
- دوره آموزشی مديريت شکايات مشتري بر مبنای استاندارد بین المللی رضایت مشتری ISO10002: 2014
- استان : تهران
- آدرس : یوسف آباد
- وضعیت :
توضیحات آکهی
تشریح انتظارات مشتریانضرورت های پایش و اندازه گیری رضایت مشتری
آشنایی با الزامات استاندارد ISO10004
طراحی فرم نظرسنجی استاندارد و فراگیر
ابزارها و متد اندازه گیری
تحلیل نظر سنجی
نمودارهای آماری
ابلاغ طرح های بهبود مداوم رضایت مشتری و ...
مخاطبین : بازاریابان، مدیران ارشد سازمان ها، مدیران بازاریابی و فروش، فروشندگان، دانشجویان گرایش های مدیریت و بازاریابی، صاحبان کسب و کار، کارآفرینان و ...
گواهینامه : امکان صدور گواهینامه توسط نمایندگی مؤسسه بین المللی صدورگواهینامه IQS انگلستان
مدرس:فرهاد زارعی
مدیر گروه بین المللی شایگان
بابیش از 17 سال سابقه مشاوره و مدرس در حوزه مدیریت،بهره وری و استانداردهای بین المللی
www.shaygangroup.com
88634051 -88015079 - 88015669 - 88355739 -88355806-88632683
- تلفن : 09122866327
- ایمیل : opr4.shaygan@gmail.com
- وب سایت : www.shaygangroup.com