آگهی 0 ستاره
دوره آموزشی پایش و اندازه گيري میزان رضايت مشتري بر مبنای استاندارد بین المللی رضایت مشتری ISO10004:2012
- چهارسوی تبلیغات
-
سایر
-
آموزش
- دوره آموزشی پایش و اندازه گيري میزان رضايت مشتري بر مبنای استاندارد بین المللی رضایت مشتری ISO10004:2012
- استان : تهران
- آدرس : یوسف آباد
- وضعیت :
توضیحات آکهی
مدل های ارتباطی انواع مذاکره
مراحل مذاکره
نکات مهم پیش مذاکره
ویژگی های مذاکره کننده موفق
آداب جلسات مذاکره
نبایدها در مذاکره
آشنایی با تکنیک های مذاکره
نیرنگ ها و روش مقابله با آن ها و ...
مخاطبین : بازاریابان، مدیران ارشد سازمان ها، مدیران بازاریابی و فروش، فروشندگان، دانشجویان گرایش های مدیریت و بازاریابی، صاحبان کسب و کار، کارآفرینان و ...
گواهینامه : امکان صدور گواهینامه توسط نمایندگی مؤسسه بین المللی صدورگواهینامه IQS انگلستان
مدرس:فرهاد زارعی
مدیر گروه بین المللی شایگان
بابیش از 17 سال سابقه مشاوره و مدرس در حوزه مدیریت،بهره وری و استانداردهای بین المللی
www.shaygangroup.com
88634051 -88015079 - 88015669 - 88355739 -88355806-88632683
- تلفن : 09122866327
- ایمیل : opr4.shaygan@gmail.com
- وب سایت : www.shaygangroup.com