چهارسوی تبلیغات
این برنامه را نصب کن !

آگهی 0 ستاره

تولید ونصب صندلی سینمایی و بازسازی سالن سینمایی بهمن کاشان رض کو

  • استان : تهران
  • آدرس : تهران-خیابان ملاصدرا – خیابان شیراز شمالی – خیابان صائب تبریزی شرقی – پلاک 19 – طبقه سوم
توضیحات آکهی
صندلی های سالن های سینما بهمن کاشان با موفقیت توسط گروه صنعتی رض کو تولید و نصب شد.

این سینما در سال 1341 ساخته شده بود و بعد از انقلاب اسلامی و در اوایل دهه 60 به سازمان سینمایی حوزه هنری واگذار و به نام سینما بهمن کاشان نام گذاری شد. ظرفیت این سالن در حال حاضر 551 نفر در نظر گرفته شده است که در سه سالن مجزا تقسیم شده اند.

موسسه فرهنگی و تبلیغاتی بهمن سبز به عنوان بازوی اجرایی سازمان سینمایی حوزه هنری، به عنوان یک حرکت فرهنگی باارزش اقدام به بازسازی و به روز نمودن سالن های سینمایی زیر نظر خود نموده است.

سید مصطفی حسینی مدیرعامل موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز عنوان کرد اکنون 16 پروژه سینمایی در سراسر کشور در دست احداث دارد تا به زودی 60 سالن سینمایی جدید به سینماهای کشور اضافه کند.

با نوسازی و اصلاح این سالن ها، می توانیم به مردم عزیز و فرهنگ دوست کشور امکان دیدن یک فیلم در فضای مناسب و با نشستن بر روی صندلی های سینمایی راحت و به روز رو فراهم بیاوریم و نقش موثری در رشد و ارتقاء فرهنگ کشور داشته باشیم. صندلی های سینمایی این سالن سینما با استاندارد های روز دنیا تجهیز شده است.

دسته جمعی دیدن فیلم در سینما در کنار خانواده و دوستان، همواره به عنوان یکی از جذابیت های این صنعت پرطرفدار در جهان است، عواطف وهیجان در جمع بر تک تک تماشاگران اثر میگذارد و لذت دیدن فیلم را دو چندان میکند.
  • تلفن : 02188609600
  • ایمیل : saba@rezcogroup.com
  • وب سایت : rezcogroup.com
  • راهنمای خرید مطمئن
    قوانین درج آگهی

یادداشتهای کاربران
پیام :
شماره همراه:
کد امنیتی :
کد شناسایی
  1. پیام شما پس از تایید مدیر سیستم نمایش داده خواهد شد .
  2. مسئولیت و عواقب قانونی پیام منتشر شده بر عهده کاربر می باشد .
نمایش آگهی های مشابه

ورود

ثبت نام