چهارسوی تبلیغات
این برنامه را نصب کن !

آگهی 0 ستاره

سکوبندی آزمایشگاهی با قیمت عالی

  • استان : تهران
  • آدرس : تهران-بلوار نلسون ماندلا(جردن)-خیابان سرو-شماره7-واحد12
  • وضعیت :
توضیحات آکهی
سکوبندی آزمایشگاه
سکوبندی آزمایشگاه در واقع مجموعه ای از کابینت بندی آزمایشگاه می باشد که با طراحی زیبا و ایمن اجرا شده تا فضای کاری بهتری را فراهم آورد. عواملی که در سکوبندی آزمایشگاهی باعث استقبال مردم می شود شامل: استفاده از یراق آلات مرغوب در بدنه سکوبندی آزمایشگاه ، استفاده مناسب از عناصر بصری جهت زیباسازی سکوبندی آزمایشگاه ، استفاده از با کیفیت ترین مواد خارجی برای ساخت بدنه سکوبندی آزمایشگاهی ، استفاده از صفحه رویه آزمایشگاهی یکپارچه سرامیکی ضد اسید برای کاهش آلودگی در سکوبندی آزمایشگاه و ... می باشد.
سکوبندی آزمایشگاه شامل فضای نگهداری وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی ، ایستگاه کار برای کاربران ، دریچه های دسترسی آسان و... می باشد که تاثیر بسیاری در خدمات با کیفیت تر و دقت لازم برای انجام کار را فراهم می آورد.
به طورکلی سکوبندی آزمایشگاهی دارای انواع مختلفی می باشد که شامل سکوبندی آزمایشگاه یک طرفه و سکوبندی آزمایشگاهی دو طرفه ، میز توزین ، کابینت دیواری و میز شستشو می باشد.
لازم به ذکر است که جنس صفحه رویه های سکوبندی آزمایشگاه شامل تنوع زیادی می باشد که شامل: گرانیت خارجی، سرامیک فریاتک، گرانیت ایرانی و استیل می باشد.
شرکت رستا فرآیند سپنتا انواع سکوبندی آزمایشگاه نظیر سکوبندی آزمایشکاه یک طرفه ، سکوبندی آزمایشگاهی دو طرفه ، میز شستشو ، میز توزین و ... و... را با بهترین خدمات ارائه می دهد.برای اطلاع از قیمت سکوبندی آزمایشگاهی با ما در تماس باشید.
  • تلفن : 02188649072
  • ایمیل : rastafarayand@gmail.com
  • وب سایت : rastafarayand@gmail.com
  • راهنمای خرید مطمئن
    قوانین درج آگهی

یادداشتهای کاربران
پیام :
شماره همراه:
کد امنیتی :
کد شناسایی
  1. پیام شما پس از تایید مدیر سیستم نمایش داده خواهد شد .
  2. مسئولیت و عواقب قانونی پیام منتشر شده بر عهده کاربر می باشد .
نمایش آگهی های مشابه

ورود

ثبت نام