چهارسوی تبلیغات
این برنامه را نصب کن !

آگهی 0 ستاره

صندلی آمفی تئاتر سینما چوب

  • استان : تهران
  • آدرس : تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی، کوچه گل آذین، پلاک 30
  • وضعیت :
توضیحات آکهی
صندلی آمفی تئاتر ، صندلی سینمایی ، طراحی و تجهیز سالن های همایش و کنفرانس و دکوراسیون اداری
سینما چوب پیشرو در تولید صندلی تاشو سینمایی و اداری و تجهیز سالن های سیما ، همایش ، آمفی تئاتر ، کنفرانس و دکوراسیون و ست اداری

شرکت سینما چوب فیدار افتخار این را دارد که با عرضه چندین صندلی آمفی تئاتری و صندلی تاشو سینمایی و صندلی سینمایی با طرح ها و مدل های متنوع به درخواست های شما کارفرمایان گرامی پاسخ داده و تمامی این مدل ها را عرضه کند. صندلی مدل c-500 یکی از با کیفیت ترین محصولات تولید شده در این شرکت میباشد. تمامی صندلی های تولید شده در شرکت ما قابلیت نصب و اجرای دسته تحریر را دارا میباشند.

کف و پشت محصولات از دو مدل چوبی وABS تشکیل گردیده که بر حسب نیاز شما عزیزان تولید و بر روی سفارشات مورد نظر شما نصب خواهد شد. پس از تولید صندلی و ارسال آن به محل پروژه تیم نصب صندلی نیز به محل پروژه اعزام میگردد تا در کمترین زمان ممکن و بهترین شرایط نصب پروژه تحویل کارفرمای محترم گردد. ضمانت بلند مدت تولیدات نشان از اعتماد ما به کیفیت کار تولید شده توسط پرسنل با سابقه شرکتمان در امر تولید را دارد. صندلی c_500 قابلیت تولید و اجرای در دو مدل ثابت و پرتابل را دارا می باشد. همچنین شما عزیزان میتوانید برای راهنمایی بیشتر و چگونگی چیدمان اصولی و استاندارد در محیط مورد نظرتان و مشخص شدن تعداد با کارشناسان با تجربه این امر در شرکت سینما چوب تماس حاصل فرمایید.

وب سایت: http://cinema-choob.com
تلفن: 02186127148
  • تلفن : 02186127148
  • ایمیل : cinemachoob@gmail.com
  • وب سایت : cinema-choob.com
  • راهنمای خرید مطمئن
    قوانین درج آگهی

یادداشتهای کاربران
پیام :
شماره همراه:
کد امنیتی :
کد شناسایی
  1. پیام شما پس از تایید مدیر سیستم نمایش داده خواهد شد .
  2. مسئولیت و عواقب قانونی پیام منتشر شده بر عهده کاربر می باشد .
نمایش آگهی های مشابه

ورود

ثبت نام